Z Avgustom, oziroma Gustlom, kot mu pravimo pri TDMu, se že zelo dolgo poznava. Še iz časov, ko je kot mladenič vozil za Alfo potem pa za moštvo BMW-ja na prvenstvu WTCC.

Vedno je bil hiter, vendar so izkušnje njegovega moštvenega kolega in trikratnega zmagovalca tega prvenstva, Angleža Andyja Priaulxa, vedno prevladale. S temi naslovi si je Andy (ki pa v DTMu ni bil tako uspešen, čeprav sta se iz WTCC-ja v DTM Gusti in Andy preselila skupaj) pridobil celo angleško odlikovanje MBE.

Kakor koli, Avgustu v vseh teh letih še ni uspelo osvojiti naslova prvaka te nemške serije turnih avtomobilov. Pravzaprav je bil še najbližje prav v prvih letih, vendar pa je imel tudi malo smole s tehničnimi okvarami. Z Gustijem sva se pogovarjala pred prvo dirko na Hockenhiemringu, tradicionalnem štartu sezone na tem legendarnem dirkališču.

Začenja se nova sezona. Kako si nanjo pripravljen?

Jaz mislim, da sem osebno dobro pripravljen. Fizično sem trdo delal, tako da sem dobro pripravljen. Je pa žal prvenstvo DTM precej kratko in kar dolgo nisem vozil nobene prave dirke, zato težko rečem v kakšni formi sem. Smo pa z ekipo BMW trdo delali in prepričan sem, da smo konkurenčni. Je pa res, da so garali tudi v drugih ekipah, tako da bomo videli. Je pa res, da že komaj čakam začetek kvalifikacij in dirko.

V prvenstvu DTM se je marsikaj spremenilo, predvsem sta zdaj vsak konec tedna dve dirki, ob tem pa je za vas dela celo manj, saj zdaj ni več petkovih treningov.

Mislim, da je odločitev ITR, da vsak konec tedna pripravi dve dirki dobra. Tako bodo imeli tudi gledalci v soboto kaj videti, dobro pa je tudi za TV prenose. To, da v petek ni treningov me seveda žalosti, saj moramo biti v petek vseeno tukaj zaradi sponzorskih obveznosti in za nas dirkače je kar malo frustrerajoče, če moraš biti na dirkališču, obenem pa ne moreš dirkati. Žal pa mi je tudi, da bo letos sezona dolga samo 9 vikendov. Že tako se mi je 10 vikendov zdelo malo malo.

Kako pa bi lahko opisal razlike med serijo DTM in prvenstvom WTCC.

Velikih razlik za nas dirkače pravzaprav ni. Ko se prižge zelena luč štartaš in poskušaš na cilj priti prvi. Res je, da so DTM avtomobili precej močnejši, da jih je zaradi tega potrebno voziti nekoliko previdneje. V obeh tekmovanjih pa je vse podobno; prerivanja na stezi, taktika ekipe, moštveni ukazi … Tu je dodatno zapleteno še to, da je treba izbrati najboljši trenutek za menjavo gum, saj moramo na vsaki dirki uporabiti obe vrsti gum – mehkejšo, s katero si sicer hitrejši, vendar ne moreš narediti veliko krogov, in tršo, ki pa je bolj vzdržljiva. Nekateri tekmovalci gume bolj izrabljajo kot drugi, saj je to odvisno od načina vožnje, na nekaterih dirkališčih pa nekateri avtomobili bolj obrabljajo gume, kot drugi, saj je nekaj odvisno tudi od nastavitev podvozja. Skratka; dirka turnih avtomobilov je dirka, ne glede za katero serijo gre. Na vsaki je težko zmagati, saj bi na cilj itak radi vsi prišli prvi!

 

Vidim, da ti družina veliko pomeni. Praktično na vseh dirkah te spremljata žena Liri in hčerka Victorija. Očitno skupaj uživate na dirkališčih.

Ja, res je. Zelo sem vesel, da sta skoraj vedno z menoj. Tako tudi če ne dosežeš bleščečega rezultata te srečanje z družino hitro razveseli. Za zdaj je obema všeč vzdušje na dirkah, poleg tega pa imata tudi družbo ostalih žen in deklet dirkačev. Tako se mi zdi, da imamo pri BMWju že pravi mali vrtec. Prav to pa mi je pri DTMu zelo všeč; to družinsko vzdušje v ekipi, domačnost, prijateljstvo. Brazilci smo čustveni ljudje in tako vzdušje mi zelo paše. Saj vem kakšno bo tvoje naslednje vprašanje in dovoli, da ti nanj kar odgovorim. Če bo Victoria želela dirkati, ji jaz tega ne bom preprečil, vsekakor pa je ne bom nikoli silil za volan. Pa tudi mami bo verjetno rekla kakšno besedo. Vendar pa nikoli ne reči nikoli.

Težko rečem, da je zato kriva družina. Še vedno si strastno želim dirkanja in sem zelo motiviran. Nekateri sicer pravijo, da potem, ko dobiš otroka postaneš nekoliko počasnejši. Vendar pa mislim, da ni to. Z ekipo imamo na nekaterih dirkališčih nekaj težav z nastavitvami. Potem imaš morda malo slabše kvalifikacije, ob tako strnjeni konkurenci pa težko nadomestiš veliko mest. Prepričan sem, da še nisem rekel zadnje besede. Je pa res, da je v DTMu konkurenca med dirkači zelo huda in prepričan sem, da je tu konkurenca med dirkači izenačena kot v Formuli 1!